Mar 18, 2011

CE CITE

Wah tak lama lagi nak balik. Berkobar-kobar dah jiwa ni. Sabar anim, sabar! Ticket dah beli! Barang tak packed lagi! Shopping tak buat lagi!Sabar ada masa lagi. Banyak benda aku plan nak buat cuti nie. Tambah dengan plan mak aku, plan cgu aku, plan kawan-kawan aku. Cukup ke cuti aku nie. Memang patut pun aku tak ambil short-sem! Cammane aku nak execute plan-plan nie? Cuti berapa lama? kira jap, tak hafal la sifir cuti =.= huh!

#include
{
10/april sampai 10/september;
10/september tolak 10/april;
bulan++;
may;
june;
july;
august;
september;
ans=5 bulan!!!!
}
(kire gune C++, math lab leh gak! haha programming nyer project tak jalan lagi! hailaa..)

Sebenarnya ape je yang kau plan anim? cecite cecite cecite! Ape berani kau tanye! Mane leh revealed kat public, nanti aku ada selera nak cite aku cite, Nanti ada orang tiru plak, haha takut gak tak jadi, so better I'am silence. okey la aku memang beselera sekarang nie.

Aku ada '1' je plan:

1) Roughly, aku nak masak banyak benda yang impossible aku nak buat dalam bilik aku. Aku nak buang gian memasak. Nanti ada la adik-adik aku tukang makan. Walaupun tak sedap tetap jugak habis. 

1) Aku nak cari duit untuk aku beli motosikal. Ingat tak fenat ke naik basikal. Kalau pegi kelas ye la 2 minit je dah sampai, time balik tu sumpah rase nak humban je basikal dalam longkang. Tapi aku kene naik gak basikal, sebab tiap-tiap hari aku lambat. Mane tak nye, kelas pukul 8.30, bangun 8.30, siap-siap dah 8.47, naik basikal 8.50 barulah sampai kelas. Nasib baek Dr. Jamal 'baik', Tak pernah questioning aku. Hehe memang muka aku akan sampai pukul 8.50. SHARP! Kesimpulannya aku kene gak ada motosikal! haah wat ape? still kalo ko bangun lambat, lewat gak sampai kelas. Tek ade nak jugak!

1) Aku nak berbakti kepada seramai orang yang mungkin. Aku nak try ubah diri aku, aku nak ajak parents aku, family aku, org yang aku sayang, dan kampung aku la jugak kalau boleh. Banyak benda aku kene betulkan. Banyak yang serba tak kena. Tambah lagi sekarang dah nak masuk 21 tahun. Baligh lama dah, entah kenapa nak pilih 21 gak. Mungkin sebab baru terasa nak berubah kot. Better late than never! Mintak-mintak sempat, dosa dah menggunung nie. Tetiba teringat "Bersegeralah kamu kearah kebaikan". Jangan putus asa, teringat lagi "Jangan la kau berputus asa untuk bertaubat sebagaimana kau tidak berputus asa untuk berbuat maksiat" Kak Siti Hawa. Tak berubah banyak tak ape, asalkan ada dan istiqamah. Ye tak?

 You guys kalau bosan kat rumah tak tau nak buat ape, try yang kat bawah nie: (buat sebagai tatapan mate sudah..)

15 THINGS TO MAKE YOUR PARENTS THINK YOU'RE INSANE!!
1. Follow them around the house everywhere
2. Moo when they say your name.
3. Run into walls.
4. Say that wearing clothes is against your religion.
5. Stand over them at four in the morning with a huge grin on your face and say, good morning sunshine
6. Pluck someone's hair out and yell, "DNA"
7. Wear a sticker that says, "I’m a retard"
8. Have 20 imaginary friends that you talk to all the time.
9. In public yell, "No Mom/Dad, I will not make out with you!!"
10. Do what they actually tell you.
11. Jump off the roof, trying to fly.
12. Hold their hand and whisper to them, I see dead people.
13. At everything they say yell, Liar.
14. Try to swim in the floor.
15. Tap on their door all night. 

p/s: tadi baru nak buat baik kat mak bapa. betul weh, aku jd anak solehah..doakan aku, aku doakan korang jugak.

No comments: