Sep 27, 2009

Oh RIM....

Ohoi..............................!!!!!!
kalau dah mata bertentang mata~~~
hati didalam bagai nak gila
~~~~
......................................................
senyumlah senyumlah ahai cik mek molek...X3

herm....rase nye dah x bleh nak senyum dah!!
soklan RIM (religion in Msia) susah nak mampos..

Ade satu term tu yang aku dah hafal bermula ngn huruf C.. pikir punye pikir pale otak bleh bagi idea Consciousness jek...dan aku yakin betol benda tu salah..tapi aku x kisah.tulis je... cek2 balik rupe nye Concentration.. sah kepala bengong!!

camne ne nie....alaihai..pasnie 2 lagi paper..
paper yang mencabar kewibawaan aku..
  • Mathematics >> x sentuh langsung..gagagagaga takut!!!
  • Chemistry >> giler bnyak x study lagi....banyak x faham lagi...bnyak x bace...
balik raye mane nak bukak buku..letih je bawak balik..1 pun x sentuh. tu la Uia nie..bagi cuti ''panjang'' sngt2. laen kali buat la cuti raye pertama je.raye ke-2 balik semula..hahahaha aku kompom Uia dah kene BOOM!! ngn mak bapak dah..terutama bapa aku la..huhuhu

p/s: semoga berjaya rakan2 seperjuangan sekalian..

No comments: