Feb 25, 2011

Emo Style

Salam~

Sekarang aku menulis kat Cybercafe Mahallah Asiah, UIA.
Sebab laptop aku kat Dayang Nurul Ain Nadzhirah. Rindu la kat my comel lappy.
ape aku nie, taip-taip backspace. taip-taip backspace. nampak sangat tak ade idea!

Kawan-kawan yang emo.....
penah jumpa kan?? heran la dorang nie tak penat ker?
tak penat ke buat muka monyok?
tak penat ke fikir benda yang tak setel-setel yang sebenarnya dorang boleh je solve!
dan tak penat ke buat orang sekeliling pon emo jugak??
aku penat la entertain orang yang emo tak tolerate nie.
nak cakap takut kecil hati. "ko emo-emo nie muke ko dah macam orang tue dah tau tak???!" ambik ko!

tak ape la...dorang penat dorang berenti la..kan kan kan.

setuju la kowt!

kenapa hair style ni named as emo hair cut? emo nak gunting rambut kowt.

emo mcm nie la fenat!
 
.:. aku nak beli motosikal la sem 3 nanti..bukan shortsem,!.. agak-agak budget berapa??

2 comments:

jujufarhana said...

pergi check second hand motor dekat mudah.my :) kalau nak beli second hand lah.. rm1000++ je :)

areniem_best said...

haaaaa nak nak nak...nanti aku survey depan bapak aku..haha biar die terasa ckit nak belanja aku. tq najwa!