Oct 3, 2011

Nekad!

bismillah...
idea asal tak nak update blog. tapi dah tertekan new post, so alang-alang dah tersedia, apo lagi. taip!
sekarang dah minggu ke 4 masuk semester. sumpah aku pernah lagi serius belajar sendiri. tak tahu la apa yang aku tengah tunggu. bagi aku sem ni cepat sangat berlalu. dan banyak sangat-sangat benda nak buat. sampai tak sempat nak jalan-jalan kat jalan Tar. tak tau nak celah masa kat mane. busy mengalahkan YB!

adoi~ asal sem ni mid-term exam awal sangat ah? mid break start bulan 11, mid term exam start bulan 10. ayoyoyo pening. aku sorang je ke yang pening nie? esok ada quiz. kompom-kompom tak study lagi. dengan tak faham nye dalam kelas, slide show yang sangat laju, jumlah pelajar yang terlampau ramai, microphone yang kejap ***** dengar *** tak dengar. pas tu senang-senang je lecturer kitaorg mintak kami semua ABSORB slide show dia. haaaaa aku bukan SPONGEBOB yang absorber. ini la antara cabaran-cabaran belajar kan. lain lecturer lain ragam nya. sebagai pelajar yang dedikasi aku berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai GPA 4.00 semester ini. amin.

adoi~ tinggi nye impian. tapi aku tetap rasakan peluang aku ade lagi. dan semua orang  mendapat peluang yang sama. jadi aku sekarang aku nekad nak study sehabis parah untuk semester ini. ayuh kawan-kawan! sama-sama kita menuju kejayaan! nekad!!! bukan naked!

chow dulu, nekad study!

No comments: