Feb 4, 2011

Whatever Happens, Happens for a Reason

Salam sejahtera~

serius kes di Mesir..bimbang dengan keselamatan rakan-rakan di Mesir.
kehilangan mereka merugikan modal insan negara..kerana mereka intelek
negara. menyelamatkan mereka merupakan pelaburan insaniah.


aku risau lagi...entah sape2 yg aku risau
aduh risau nye...sbb ape??
risau sangat2 nie..
sbb mereka saudara semuslim aku..
Ya Allah hanya padaMu aku sembah dah memohon pertolongan


bila difirkan lagi perjuangan mereka (rakyat mesir) sangat mengagumkan.
mereka berani keluar, lantang bersuara menuntut hak mereka..
malaysia mmg makmur, kita selamat, tapi selamatkah kita 'nanti'??
banyak yang perlu diperbetulkan, baik poltik, baik undang2.. nie aku lagi risau

nampak segala kelemahan, malah dikaji, dipelajari dan diskori (btol ke) dlm exam..

ttp x pernah nak amal..

kagum lah
kagum sangat2 dengan keberanian mereka..
kita bila lagi??

jom2
jom makan..lapor..hahaha

No comments: