Feb 27, 2011

Weekend after Midterm

Salam, Salam Sejahtera..

Status: Tengah order nasi putih, tomyam dan telur dadar (banyak tak? ok jeh!)

tetiba teringat, dengan Teka-Teki balak member aku

nombor 1: Kenapa semut jalan-jalan kat padang pasir tak ade kesan tapak kaki?
jawab jangan tak jawab!! cepat la...ok surrender?
Jawapan: Sebab semut tu naik basikal!..

nombor 2: dalam sebuah peti ais, ada banyak semut, 'dia' tahu tanpa membuka peti ais pon. soalannya bagaimana dia tahu?
aku tau jawapan nyer...tapi nak tido jap..haha (cakap jer tak tahu)
haaaaa....nanti cek habaq!

tadi kitaorang pegi proton city! katne tuh?
kat tanjung malim laa..haha semalam aku dan Dayang Nurul Ain Nadzhirah pergi ke UPSI
seje melawat kawan lama kat situ, Hasliza Kamarudin dan Noraini Bidin.
thanks korang sudi terima kita orang!
we were really enjoy our night and day over there.
masuk rumah hantu dan menjerit bagai orang gila,
menghabis kan elaun dan ptptn mcm orang kaya,
beli makanan macam orang puasa,
buat bising dalam bus macam bus tu adik angkat aku yang punya,
gelak kat orang macam muke aku nie lawa gila,
bla bla bla bla

okey makanan aku dah sampai...hurm sodap!
ok gotta go~~

opsssssss lupa jawapan teka teki,
jawapan: 'dia' tahu dalam tue banyak sebab nampak banyak basikal parking kat luar peti ais tue..haha

special thanks to man (grah nyer cousin) (sbb bagi pinjam camera and volunteer jadi mangsa buli)
"abang ahim" (ejot nyer balak)(sbb supply teka teki and sudi hantar kitaorng balik)

p/s: rasa macam tak nak masuk short sem pon ada! boleh tak? sesapa nak join aku?

No comments: